Besteci ve ses tasarımcısı Oğuz Kaplangı’nın ses kartı tercihi Apogee Ensemble Thunderbolt.
Film müziği bestecisi Yıldıray Gürgen’in ses kartı tercihi Apogee Symphony MKII 16x16.
Yapımcı, besteci ve opera sanatçısı Rahman Altın, İstanbul stüdyosunda ana dinleme monitörü olarak 3 yollu Genelec 1238A SAM hoparlörleri tercih etti.
Ülkemizin önde gelen besteci, aranjör ve müzik yapımcılarından Ozan Çolakoğlu’nun dinleme monitörü tercihi PreSonus R65.
Türkiye'de elektronik dans müziğin öncülerinden Bedük’ün ses kartı tercihi Universal Audio Apollo Twin Quad.
Türk pop müziğinin en önemli şarkıcı, söz yazarı ve bestecilerinden Mustafa Sandal, PreSonus AudioBox iTwo ses kartı ve PreSonus Eris E44 hoparlör tercih etti.
Şarkıcı, söz yazarı, besteci ve albüm yapımcısı Kenan Doğulu, stüdyo ve sahnede kullanmak üzere Ableton Push 2 tercih etti.
Söz yazarı, besteci ve müzisyen Nev, tekne stüdyosunda kullanmak üzere Apogee Duet iOS ses kartı, Genelec 8010 hoparlör, Arturia Keystep klavye ve Audio-Technica ATH-M50X kulaklık tercih etti.
Besteci, piyanist ve müzisyen Bahadır Tatlıöz'ün mikrofon tercihi Warm Audio WA-87.
Film yapımcılarının çoğu, işe başladıklarında bütçe sebebiyle kısıtlanır. Bu birçok yönden aslında olumlu bir şey: Bu sizi, alabileceğiniz donanımdan en iyi şekilde yararlanmanız için yaratıcı olmaya zorlar. Buradan önemli bir ders çıkmaktadır: donanımınızı nasıl kullandığınız sahip olduğunuz donanımdan daha önemlidir.