Compel Teknik servisi ve Cihaz garantisi ile ilgili süreç ve kontroller.

  • Garanti sürecinde Compel Teknik servisine gönderilen veya getirilen cihazlar eşliğinde  cihazın ücretsiz kontrol ve onarımının yapılması için beraberinde mutlaka e-fatura, arıza raporu, güncel müşteri bilgileri ve geri iade için açık adres gerekmektedir.
  • Arızalı RODE ve Presonus ürünleri mutlaka servise getirilmeden fatura ve cihaz seri numarası bilgileri kullanılarak kendi siteleri üzerinden kayıt ettirilmesi gerekir.
    Bu sayede müşteri o ürüne mahsus markanın vermiş olduğu extra garanti süreçlerini kullanma hakkına sahip olacaktır.
            

Presonus içinkayıt adresi: https://my.presonus.com
Rode için kayıt adresi: https://warranty.rode.com

  • Servisimize ürünlerinizi karşı ödemeli olarak anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile aşağıdaki  adrese yollayabilirsiniz. (Gönderi Kodu: 434 577 463)
         Compel Müzik A.Ş.
Ergenekon Caddesi No:113AŞişli, 34077
İstanbul
  • Servisimize gönderilen arızalı ürünler onarımı yapıldıktan sonra, beraberinde ulaştırılan adrese karşı ödemeli olarak kargolanacaktır.
  • Müşteri arzu ederse ürününü 212 2243201 numaralı telefondan  TEKNİK SERVİS KONTROL Randevusu alınarak COMPEL adresinden TEST ederek teslim alabilir.
  • GARANTİ süreci dışına çıkmış ürünlerimizin  bakım ve onarımı DTL Teknik Servis tarafından verilmektedir. DTL Bilgiler:  Tel : 212 293 8688-89 Adres : Mahmut Şevket Paşa Mah. Şahinkaya Sok. 32 Okmeydanı  - İstanbul
  • Compel'e onarıma teslim edilen ürünler yapıldıktan sonra müşteri telefonuna bilgilendirme yapılır.
  • Compel Teknik Serviste  6 Ay dan fazla süre ile sorulmadan bekleyen cihazdan sorumlu değildir.
  • Compel teknik servise sorulacak sorular için  tekser@compel.com.tr  adresine mail atabilirsiniz. Sorunuz en kısa sürede buradan cevaplanacaktır. Telefon aracılığı ile görüşme servisin yoğunluk durumundan dolayı her zaman mümkün olamayabilmektedir.
  • Compel ürünlerine ait servis yedek parça satışı ve stok sorulması hizmeti sadece tekser@compel.com.tr e-postası ve buraya atılacak detaylı müşteri bilgilerin (İsim, Soyadı, Adres, Telefon)  tamamı görüldüğü takdirde verilecektir. Servis Yedek Malzeme satışı herhangi bir sebeple (yanlış sipariş, bozuk çıkma iddiası, alınan üründen vazgeçme, vb.) GERİ İADE EDİLEMEZ.
  • Compel teknik servisinde verilen garanti dışı onarımlarda AYNI ARIZAYA 6 AY parça ve onarım garantisi verilmektedir.
  • Garanti süreci içinde olan ürünler müşteri veya yetkisiz servisler tarafından açılma ve müdahale edilme durumunda GARANTİ İPTALİ söz konusudur.
  • Compel’e teslim edilen ürünler karşılığında bir teknik Servis takip formu müşteriye verilecektir. Ürünü sadece bu form ile gelen kişi veya formda adı soyadı bulunan kişi tarafından geri teslim alabilir.
  • Compel teknik servisine cihazını teslim eden müşterilerimiz yukarıdaki maddeleri kabul etmiş sayılacaklardır.

Karşılaştırma listesine eklendi.